2009年8月19日 星期三

身體健康

又一輪冇寫 blog 了…

呢排工作繁重,用超強意志力頂住,終於應在我既一句說話︰意志力同健康係成反比既。

而家我身體既狀況應該係我有生以黎最差既時候,差到我自己開始擔心了。本來由今個星期開始,我應承左自己要好好休息,但係事與願違,我仍在搏命中。

打工仔只理自己有冇糧出,係唔會理佢既工作表現係唔係達到佢既薪酬水平。現時我新張都只係80日,未有能力換血,唯有頂多個零月,等生意真係穩定左先至換血。

其實呢80日既生意額都叫做中規中矩,不過因為開波時資金週轉唔多暢順,而家要跑多少少數先至追平。

就黎又生日了,我都係祝自己身體健康最實際!

沒有留言: