2007年12月17日 星期一

大事件完結篇 - 新生活開始

纏繞左我好幾個月既大事件終於告一段落,而家要忘記過去過新生活。

雖然仲要適應新生活帶黎既衝擊,不過呢個係我既選擇,點都會適應到既。

而家返工方便左,不過生活既「必需」品仲未齊全,生活上反而簡樸左。原來冇網上同埋冇電視睇既生活真係幾悶下。今個星期要儘快攪掂!

9 則留言:

匿名 提到...

原來所謂既大事件就係搬屋~係既話就值得恭賀一下~

菲菲 提到...

哈哈~~ 搬屋係結果,同男友分手係原因。呢件先至係真正既大事件。

J 提到...

過左去就係過左去. 我就無你咁狠哩.....您要望前面呀....

十卜十卜

菲菲 提到...

多謝支持~

我已經唔算狠了,呢件事蘊釀左好幾年了。

J 提到...

我都唔好得你好多....XDXD

匿名 提到...

菲姐咁咩咩咩呀,
近排都好多女性朋友都同一遭遇.

菲菲 提到...

呢D事,響某個角度睇,都好平常姐… 哈哈!

提到...

趁聖誕,揾過件!

菲菲 提到...

都冇諗住搵,呢D野隨緣啦。