2007年12月21日 星期五

大屋搬細屋

由於搬出黎都係自己一個人住,所以響搵地方時都唔會搵好大間,最後搵左一間響我心目中係「細屋」既單位。因為我覺得間屋細,所以同亞媽講我屋仔細細擺唔到好多野,唔駛比大型傢俱我。

昨晚亞媽同細佬黎我新居度尺諗下比咩傢俱我,我亞媽話︰「呢間屋一家四口都夠住啦,唔細呀!」。可能以前住開個單位比呢間大,同埋元朗既空間感比較強,所以我一直覺得呢間500呎既單位真係「細」。而家一個人住,理論上500呎都應該OK既,不過我對自己有要求,希望呢度只係過渡,遲 d 可以換返個大 d 既單位啦。

屋企仲係未有電視同埋上網,生活好原始呀!哈哈!

5 則留言:

Ah Lam 提到...

慢慢黎啦!500呎都唔算細ga la!最緊要係保持身體健康、心境開朗,更精彩的明天正等緊才女妳去開創ah!

菲菲 提到...

等間屋攪掂哂之後就攪返個 house warming party 同你地玩下啦!

Ah Lam 提到...

好呀!

一於旺一旺佢!

安諾勿斯 提到...

五百尺唔細啦,小弟都係住緊間四百尺o既屋仔。當然,小弟都諗緊搬間大d。不過,近排d租升到癲曬,搬屋大計都係要「從長計議」。

菲菲 提到...

搬屋除左錢之外,仲要考慮好多問題。最高紀錄我試過一年搬5次屋,而家提起搬屋都怕怕。