2008年1月3日 星期四

加碼

今日開大會,要回顧 07年業績同埋宣佈 08年既銷售目標。本來老細已經決定左要大展拳腳,08年既銷售目標要加 37.5%,昨日埋門一腳,老細決定要加碼,最新升幅係 50%!

雖然我唔駛跑數,不過要諗方法令到班女跑到數,都幾大挑戰。唔緊要,有挑戰先至好玩,如果做黎做去都係差唔多既野,我好快就會想轉環境。

講返今日既大會,同事們知道 08年既銷售目標勁升,有少少愣然。不過佢地既反應比我預期中輕微,可能佢地已經習慣左呢間公司既文化,就係目標會一加再加,所以已經冇咩好大既反應。記得 07年頭公佈銷售目標時,同事們既反應好激烈,不過一年過後,佢地都已經習慣破紀錄既文化,我諗呢一樣係我 07年比到公司最大既貢獻。

由初出茅廬至現在,破紀錄係我既工作精神,而家可以將呢種精神帶比同事,當中既滿足感真係好大。跑左咁多年數,見慣起起跌跌。其實數多數少有時真係唔係問題,今個月唔夠數,下個月跑返未一樣。最重要係夠堅持,堅持到最後就一定可以突破,12月既數係全年最好數既一個月,又一次印證左夠堅持係會達成目標的。

08年一開始抖左幾日,又要再戰江湖,因為 1月要跑埋 2月條數,黎緊既二十幾日,就會決定我有冇肥年過了。希望孤寒既老細會比返少少花紅或者加我人工啦。

2 則留言:

C.M. 提到...

但願你心想事成啦,祝你身體健康!

菲菲 提到...

多謝CM兄!呢排除左有D唔夠訓之外,仲有少少氣管敏感,真係要小心身體哩!