2008年1月9日 星期三

時間管理

菲菲對時間非常敏感。因為每天既工作都非常多,非常密集,必須於限定時間內完成好多野,所以我對時間 (連同工作效率) 都極為敏感。好處係老細好喜愛,唔好處係我既下屬好大壓力。我已經唔比太多野尖沙咀果邊既行政同事做,不過唔知點解佢都係慢吞吞咁,永遠 meet 唔到死線。有時我忍唔住都冇辦法去催下佢,不過我都唔想催得佢太多,因為唔想令佢有太大壓迫感。昨日同老細開足一日會,有好多野要跟,我只係比左一樣野佢 follow,其他我做哂,點知我做左好幾個 task 之後,佢果一千零一個 task 都未做完,頂!有冇慢成咁?

我地工時比較長,每天正式十粒鐘,有時會唔止。但係長工時不等於工作輕鬆,因為工作量真係勁多,我地呢 d 中小企個個都要一腳踢,時間稍為捉得不緊,好多野都會有骨牌效應。本來請個同事返黎係幫手既,點知我仲要花多 d 時間去跟佢既進度,唉… 不過冇辦法啦,要培養一個人才,係要比多 d 耐性的,當係工作中既另一種訓練啦。

1 則留言:

J 提到...

好多公司都係咁, 希望你箇位同事唔會係 "神女有心, 襄王無夢" 就好了.