2008年6月7日 星期六

卜卦

呢排除左學八字之外,仲開始學梅花易數。梅花易數係中國遠古傳落黎既卜卦學問,有一大堆基本資料要熟讀之外,仲要識得靈活運用卜卦時既現場環境、人物同埋時機,都幾好玩。雖然我只係上左一堂,仲有大把野未學識,不過響應用上比八字更易掌握,因為我唔擅長記好多野,不過好擅長靈活運用丫嘛。哈哈~~

其實學梅花易數既同學,全部都係不同既八字班既同學所組成。其一係學梅花易數要有八字根基,其二係八字比較多人認識,比較少人一開始會走去學梅花易數。上左第一堂之後,發覺處事比較靈活既同學就學得投入 d,而處事比較愛有規律既同學就好似唔多接受咁。同埋響上堂既期間,都見到唔同既同學有唔同既特質,都幾過癮。

仲有,老師響上堂之前卜左一支卦,就係卜下第一堂有幾多人出席,真係好堅,連我肚入面果個都卜埋,哈哈!

1 則留言:

J 提到...

你幾時教我哩....

我最近睇緊梁湘潤的子平基礎概要, 內容都幾好.