2008年6月26日 星期四

卜卦見證

學左卜卦只係三堂,已經發現卜卦真係好準!不過可惜既係,我識卜唔多識解,往往係事後先至證實到。原來開卦一 d 都唔難,最需要學習既係睇通支卦。

最初貪得意卜下公司既單日生意,出左個 3 字。當時 r 哂頭,都唔知係三張單丫,定係三百丫,定係三千呢?最後果日既生意係三萬~ 哈哈!之後上一堂我地要練習卜下老師收埋左 d 咩物件響個箱度,我都卜對左個卦象,不過解卦時出現偏差,所以唔可以好準確咁卜到出黎。

最近有 2 份重要文件唔知去左邊,今日又開左卦睇,卦象係講明搵到既,最初我從卦象既方位找尋,不過搵極都搵唔到,仲懷疑係唔係開錯卦。點知最後 2 份文件都搵得返,而家正左研究開出黎既卦究竟響邊度顯示左正確位置,抑或顯示出搵到既時間。

學卜卦真係好有用!哈哈!

2 則留言:

J 提到...

您o個枝係乜野卦哩, 等我又可以參詳下先 ^_^

人见人爱的小西 提到...

路过~~~