2008年6月6日 星期五

睡寶寶

今日有返少少精神寫 blog,一睇之下原來我已經有個幾月冇寫 blog 了。最大原因係我有左 BB 之後就極度渴睡,響任何時候同任何環境都可以訓得著,仲一日訓得比一日多,所以今日有心機寫下 blog 都叫做幾難得。

響呢幾個月既期間,工照返,數照跑,仲連續 2 個月破單月紀錄,比著係以前既我,一定開心到不得了。不過老細始終係老細,連續 2 個月爆數,不但一句都冇讚過,仲不斷搵工作上既錯處黎挑剔我,真係做到人都癲。所以,呢幾日趁我有少少唔舒服,就連請左 2 日病假,一黎真係需要休息,二黎真係提唔起 EQ 去應付麻煩老細,唯有唔返工作無聲抗議。

做美容院既工時不嬲都比較長,自己一個人就話可以頂住,要孕育生命原來真係要好多 energy,到咁上下睡魔就會急 call,只要唔夠訓就會病,所以呢一兩個月既病假就密左。可能老細唔鍾意我請病假,所以對我既工作挑剔左,響呢段時間我唯有盡量忍啦。而家我只係希望快 d 可以放產假,等我可以有十星期唔駛對住呢個老細。

1 則留言:

C.M. 提到...

祝你同BB身體健康!