2008年4月23日 星期三

技術訓練

美容業的技術發展日新月異,美容師本身都必須不停學習新事物才可以與時並進。

最近公司請了一位新同事,她為我們引入了一些新技術,對於公司來說是一件好事,因為新技術可以帶來新生意機會,我最喜歡同事之間互相交流最新技術,大家都有進步嘛。

不過有時老細都幾攪笑,佢唔想教識左同事之後,同事會另謀高就,咁就浪費公司既資源去訓練勒。呢個思維都幾不長進,呢個世界就係咁,打工既唔會同你打一世,我地既員工走左,又會請返人地訓練好既員工,其實都係 fair deal 丫,又有乜問題呢?反而公司太過固步自封,唔肯比同事進步,最終惡果都係公司受返哂姐。

好勒,到我講掂老細放開懷抱去傳授新技術比同事勒,又到班女唔長進,唔肯學,問你死未!哈哈!

4 則留言:

Ah Lam 提到...

我估你公司引入新技術的新同事多數是 no. 2,唔知係唔係呢?

菲菲 提到...

未知,觀察中。

提到...

我有時都覺得做美容院管理真係好難:請既員工通常都係妹妹仔,如果真係勤力有上進心既,好少會咁早就要出呢做嘢(我覺得响香港讀書既機會真係大把);剩番既,好多都只係諗住求其打份工,攞人工就罷。

所以先會令你老細覺得train左人只係會益左其他公司(又或者只係益左個Trainee)...唉,惡性循環

我都想知你會點處理喎,講泥聽吓,等我地學吓嘢好喎

提到...

想回番你之前果篇,但驚你睇唔到,所以响呢度寫...

呢排個市真係好到你唔信,不過你就梗係放埋個產假先好諗啦~ 不過到生左之後,睇怕你會冇時間揾工!