2008年4月13日 星期日

躲懶的原因

近來我對工作的熱誠大不如前,可能係老細對業績貪得無厭令我有少少氣餒 (業績升左咁多,2年黎我一毫子人工都冇加過,花紅雙糧欠奉,你話氣唔氣餒?),亦都可能係老細對我既工作諸多挑剔令我唔開心,其實呢 d 全部都係結果,真正既原因係我將要做媽媽,老細要比 10 個星期有薪產假我感到極之不滿,所以佢成日有意無意都響工作中雞蛋裡挑骨頭。我唔會認為佢想迫我走,等佢唔駛白比 10 個星期人工比我,不過佢對公司入面有 2 個高層同時懷孕確係有 d 不知所措。最大件事係,我地 2 個係同時放產假,即係公司有 2 個半月既管理係會出現真空。

老細為左填補呢 2 個半月既問題,就積極咁請人,希望佢地可以響管理真空既時間可以幫到公司手。我都真心希望佢地可以幫到公司手,因為自從知道將會做媽媽之後,我既諗法都有左好大既改變。之前工作永遠係我既第一位,不過到新生命誕生之後,BB 就會係我既第一位。其實而家我都錫身左,唔再 OT (做左冇錢兼多謝都冇句,我情願返屋企訓下好過),亦都唔再提出新 idea (提出左即係加重自己既工作負擔,而家冇咁好精神真係頂唔住)。

菲菲既最新任務,已經唔關工作既事,黎緊既挑戰應該比工作更加刺激!

14 則留言:

C.M. 提到...

Vow! 不知如何恭喜你才是!非常替你高興!!

恭喜你!

菲菲 提到...

多謝!多謝!

CK 提到...

祝肥肥白白,人見人愛!

呢個新挑戰,勁呀…

安諾勿斯 提到...

菲菲姐,恭喜曬,Ganbadei,!

菲菲 提到...

多謝各位的祝福,我會努力的。
而家最期待係BB出世哩~

C.M. 提到...

哎喲,媽媽要做孩子的榜樣,不要這麼晚才睡哦。

菲菲 提到...

哈哈~~ 咁都比你捉到我未訓~

菲菲 提到...

哈哈~~ 咁都比你捉到我未訓~

匿名 提到...

O華!恭喜了!
預產期幾時?

菲菲 提到...

多謝!預產期係八月尾哩~
而家已經開始見唔到腳趾了~ XD

匿名 提到...

恭喜晒~唔好再咁搏喇~ =]

匿名 提到...

有朋友開嬰兒用品店(上樓果D),好似有間係旺角.你電郵個地址俾我,我可以寄張VlP卡去你度.
好似有八折(幾多就唔記得,好耐冇去... XD)

菲菲 提到...

多謝 Redxiii 兄先,不過我唔見左你個 email... 你可唔可以 send 隻貓去我個 emial 度?嘻嘻~

匿名 提到...

sent to your gmail, please check.