2008年4月17日 星期四

收利是

呢半年學八字既時候,為左要多練習,就要不斷問身邊既人既出生資料然後加以印證。人地比得出生資料我,就預左我會「贈」返佢地幾句。初學時唔夠膽講太多,因為真係怕講錯。不過既然係學神,就唔應該怕錯,反而要多 D 搵唔同既人切磋一下。

幾個月前有個客 (係美容院既客) 比左佢幾個女既八字我,當時我完全唔敢即時答佢任何野,仲走左去問老師出貓先至敢答佢。哈哈!始終個盤唔係自己睇既,就算出埋貓都講唔到個客既重點。今日個客又黎做 facial,順手又問下我佢果 3 個女女既八字,唔知點解今日心血來潮憑自己記得既野係咁講,竟然全中!哈哈~ 響同個客講緊既同時,有位新同事聽聽下忍唔住話又要問我,我話︰「當然冇問題啦,不過要收利是喎。」佢都一口答應。今日個客見我講明要收利是,都話要補返封利是比我兼有餐食,真開心!

之後有同事見我講幾句就有錢收,就走黎問我︰「你比左幾多錢去學八字呀?」
我答︰「比左幾多錢唔係問題,最緊要係我真係有比心機去學姐。」

3 則留言:

J 提到...

算命呢家野, 真係好講靈感.

匿名 提到...

周身刀張張利,真係好勤力呢~
玄學呢家野真係好講天份。

菲菲 提到...

天份我就麻麻勒,不過真係要好講靈感~~ 哈哈!