2008年4月3日 星期四

匿名信

今日收到一封寄去我公司既匿名信,收信人係︰狐狸精。拆開一睇,原來係衝著我而黎既一封信。信既內容好簡單,只係鬧我賤格同搶人老公,哈哈哈!友人認為係老板娘既所為,因為佢一直以為我同佢老公有路,不過細心 d 睇下個郵寄地址既寫法,我除左懷疑係老板娘之外,仲會懷疑佢既「朋友」。因為佢周圍同人講我同佢老公有路,可能有心人想為佢出頭,所以整左封無聊既匿名信黎鬧我。如果有真憑實據既,請兜口兜面黎同我講,如果唔夠理直氣壯既,就唔好做埋d 咁既野啦。

成件事,得啖笑。

5 則留言:

C.M. 提到...

菲,若然真係「得啖笑」故之然可以沖喜一下生活既平淡,但若被提升到非理性地步,你就要小心了。

不過,或者係老闆娘妒忌你能力,想打擊你誠信都未定!

J 提到...

雖云謠言止於智者, 但在香港, 智者的數目少得可憐, 尤其係呢 d 女士們眾多的美容機構哩. 審時度勢也是時候.

菲菲 提到...

早響2年前,老板娘已經周圍同人講我同佢老公有路,有D客仲會以不屑既眼光對待我。不過我一向都唔理會呢D是是非非。製造是非既人就係想我有反應,咁佢先至可以有下一步行動。如果我一直都冇反應,佢可以做D乜?哈哈!星期四老板娘專登黎公司睇下我收到信之後有咩反應,你話佢幾無聊丫。

如果不幸地我要因為呢D中傷而被迫離開呢間公司,我好肯定地講一句,損失既一定唔係我,打工既野,東家唔打打西家之嘛。

匿名 提到...

咁有冇先?

blog marketing 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。