2008年3月8日 星期六

反射

每一個人對你既行為,其實反射左佢既本質同埋佢對你既睇法。

最近老細對我既行為,反射左佢對我既信任度似乎大幅下降,因為本來忙碌既我突然被投閒置散,開會時唔接受我既建議,而且佢仲會以尖酸既言詞質疑我。佢對我既態度有極大既轉變,我諗我地既僱傭關係正在備受挑戰。事情發展到呢個地步,實在係發生左好多事,其中有一件事確係令佢唔開心,不過果件係突發事件,我都預料唔到。自從發生左果件突如其來既事之後,佢就打我入冷宮了。

我老細係個孤寒既人,跟佢做野咁耐當然知佢想我走 (因為我人工比起其他同事貴,加上呢排生意唔好,佢好容易會諗埋一邊),不過佢唔想補返一個月比我,所以用埋哂 d 幼稚手法想迫我自己走。哈哈!我又同你玩下野先!野又唔駛我做,只要我唔辭職就繼續有糧出,我又何樂又不為?反正而家都未諗到轉咩工好,未響度 hea 住先。

遲 d 我會透露究竟發生左咩事,同埋點解我會選擇 hea。

2 則留言:

匿名 提到...

願聞其詳~

匿名 提到...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.