2008年3月8日 星期六

箭靶

人有時都好奇怪,喜歡將自己既快樂建築響別人既「痛苦」身上。尤其美容院入面既同事,平日最鍾意就係搵一位同事做箭靶,然後拉攏其他同事一齊針對佢。呢位被選中既同事就慘勒,做對唔會有人讚,做錯少少野就比成班人圍攻,平時食野傾計唔會預埋佢,仲會專登講 D 難聽既針對說話去令人感到難堪。呢 D 咁幼稚既行為,我仲以為只有小學生會做,原來大人大姐出黎做事都係咁,真係唔成熟。

其實一直都只有一位同事會做埋哂 d 咁無聊既野去證明佢既存在感同埋重要性,而其他同事就唔一定會比佢拉攏到,不過都會因為箭靶既個別工作失誤而被同事們怪責多左。最近同事們相處融洽,箭靶呢個角色懸空左一段時間。不過愛出位既同事係唔會忍受到平靜既工作氣氛,終於因為卒數同埋少少私人磨擦既問題,我成為左佢今期既「箭靶」。呢單野都幾好笑,我話哂都係佢地亞頭,其他同事都唔敢埋佢堆同我玩作對,所以呢排只有佢自己一個響度唱獨腳戲。好在我天生對口舌是非既抵抗力極強,可以完全唔理會所有兜口兜面既「冷言冷語」,所以佢都極度無癮。加上其他人都唔參與呢單野,更顯得佢好無聊。

其他人如果有同樣不幸既事發生響你身上,請保持鎮定,一動怒或者反擊就中左人地既圈套勒。

沒有留言: