2008年3月2日 星期日

討厭返工

可能有好多人都試過,不過我好少會有咁既諗法,就係討厭返工。

最近同老細既磨擦越黎越多,事無大小都有火藥味,令到工作氣氛急轉直下。一向視工作為樂趣既我,都有討厭返工既諗法。我都以行動實踐左,就係放多左病假。我公司放病假唔單止冇 medical claim,仲要扣人工。響 d 咁惡劣既條件底下,我都選擇放病假,我好肯定我真係幾討厭而家既工作環境。

而家仲考慮緊聽日返唔返工,因為星期一既例會已經變成毫無意義…

2 則留言:

J 提到...

請病假只係治標, 唔係治本o番. 得閒搵人傾下計, 疏疏肝鬱啦.

菲菲 提到...

我諗轉換環境係最好既解決方法… 哈哈!