2008年4月15日 星期二

講返生意

雖然我都係躲懶中,不過工都依然係要返,生意都依然係要做。

08 年既每月生意目標 (當然係老細 set 果個啦) 係 07 年既 1.5倍。一般黎講,同事們響年頭知道老細又加 target 之後,Q1 既生意一定係軟哂既,因為同事們仲未接受到挑戰而有放棄既「跡象」。當然我都因為私人問題而都放軟埋一份啦,哈哈!不過響每間店都增聘左一位 sales 之後,睇黎今個月有機會首次 meet 到老細既目標。因為到今日為止 (即係月中),已經做左一半有多勒。呢個數字響幾個月前,係一個要開香檳興祝既數字,但係而家老細既要求高左,做到呢個數都只係換黎老細埋怨少幾句姐,哈哈!

其實以我呢幾年既業績走勢,要搵一份比而家高 25% 薪金既工真係唔難。好!衰衰地同佢博到我放產假,等我個 track record 靚仔 d,再去搵過份工先~

沒有留言: