2008年7月30日 星期三

樂得清閒

老細終於向現實低頭,願意請一個 part time 幫我手,起碼響我放產假時都有人做下 admin 既野。其實響請呢個 part time 之前,老細見我好似好輕鬆咁做哂 d paper work,就諗住連 part time 人工都慳返自己做。不過老細始終冇 office work 底,同埋電腦知識極度貧乏,所以我教左佢 2 個星期,佢都 pick up 唔到一半既野。終於佢頂唔順 (其實我一早已經頂佢唔順!學野咁 Q 慢,教到我把幾火) 就批准我請人黎幫手勒。好在有朋友介紹,請左個好幫手,我只係 train 左佢唔夠 8 粒鐘,佢已經知道哂 d 野點做勒。加上而家我不理朝政,開會零輸出,所以我既工作已經去到一個好清閒,返工等放工既地步勒。哈哈!本來我想花多 d 時間響提高管理同埋銷售既質素,不過老細而家變左秦始王,順我者昌,逆我者亡,為左保住命仔,我只有唔出鼙由得老細自己想點就點勒。

距離我放產假仲有 2 個星期,希望呢段時間可以繼續安穩地渡過啦。

沒有留言: