2008年7月30日 星期三

稱職

點為之稱職呢?哈哈~~

返左工只有一星期既 part time 已經 pick up 哂我所有既 admin work,所以今日我咁得閒可以係咁寫 blog。哈哈~~ 而呢位 part time 同事 Winnie 都需要同尖沙咀果邊既 admin 有所交流,先至可以完成佢既所有工作。呢幾日,Winnie 發現到好多尖沙咀果邊既同事交出黎既 report 係做錯既。經過一輪 back and forth 之後終於改好哂所有 report。之後 Winnie 忍唔住問︰「點解果邊既同事成日都做錯野既?」。我既答案係︰「因為佢唔鐘意做 admin work。」Winnie 聽完之後 r 哂頭,我都唔知點同佢講好。

其實上個月我已經同老細好鄭重咁講過要炒左尖沙咀既 admin,因為佢不單止冇做好 admin 既本份,仲多次主動干涉公司既人事同埋行政運作,令公司既行政大亂。要令公司既政策執行得公平同埋公正,我絕對唔容許有人為求私利而擾亂哂成間公司既秩序。所以我提出要炒左果位同事,以免公司陷入更大既混亂之中。老細最初都支持我炒人,點知去到埋門一腳,老細唔單止唔炒,仲比佢得償所願,響不合格既工作表現下仲可以縮短工時以作「鼓勵」。

之後老細同果位同事又因為工作上既問題嗌左 2 次大交,佢竟然仲有面黎搵我吐苦水。我採取積極不干預既態度,又係你自己話唔炒既,有問題你黎搵我又點呀?都痴線既,你係老細有生殺大權都唔敢炒個不稱職既伙計,我都係打你工咋,你咁既做法只會令我覺得你優柔寡斷同無能。我係唔會同條癈柴講野既,所以佢黎親吐苦水我都當佢冇到。佢話驚我放左產假之後又冇左個 admin 會好麻煩,其實美容院冇左個 admin 係唔會死既,況且我都請左人返黎幫手,佢仲可以有時間兼顧埋尖沙咀既工作,我真係諗唔到點解佢仲要留一個幫唔到手仲要倒米既人響度。反而當我放產假時只有 Winnie 幫手,我仲安心過繼續擺個計時炸彈響尖沙咀。好明顯佢而家仲忌我幾分,到我放左假時佢要玩野,老細一定比佢玩到謝。我唔想放完產假返黎要執佢 d 手尾…

沒有留言: