2008年10月1日 星期三

換季

今天是十月一日,過了秋分就到寒露,開始有點點秋意。

昨日和拍檔傾電話時講起,天氣開始轉涼了,要趕快為 BB 準備厚一點的衣服了。本來我們兩個血拼皇后,而家換季首要的血拼目標已經不是新出的秋裝,而是 BB 的衣服。做了媽媽之後,BB 的一切已經放在第一位,平日最愛打扮的我,己經有好耐冇特別照顧自己的外表了。好在月中就復工,返工時要見人,一定會變返事業女性的打扮,如果唔係變左做黃面婆就大件事了!

其實而家心情都有 d 矛盾,冇返工咁耐,平日只係食共訓,整整下個人好似一盆散沙咁。平日拼博慣的我,一時之間沒有了目標,真的很失落。所以我都想返工,想有返工作目標,咁個人都會醒神 d。不過我又唔多想返工,因為工時太長的關係,我會掛住 BB 的。心情真係有 d 唔知點,哈哈!

沒有留言: