2008年10月9日 星期四

火未燃而煙先至

昨晚同事打電話黎同我訴說公司既苦況,一講就講左 2 粒鐘,越聽越苦,同埋已經預知我返工之後會有咩工作,真係鑊鑊新鮮鑊鑊金!

公司內發生既事,對於我黎講係陳腔濫調,一早已經預知公司會發生咩問題。原因好簡單,老細有幾多料,同事有幾多 bargaining power,同事之間有咩衝突,呢 d 已經係不變既定律,我理應係會從容面對復工後既工作問題。不過,當我知道問題發生後老細不但無去解決,仲要深化問題既嚴重性,攪到 2 間店勢成水火,日日家嘈屋閉咁。之後佢攪唔掂,就同所有同事講,有咩問題都等我放完假之後返黎解決,佢就咩都唔理,我就真係把幾火。頂丫!間公司係邊個 ga?我唔響度就由得 d 問題係咁滾大,自己又唔做返 d 野,之後等所有問題蘊釀左十星期之後要我攪掂佢?真係一邊聽個電話一邊爆哂粗!一直以黎公司好數,就係佢「 眼光獨到」同埋「有遠見」,公司生意唔好就係我既工作質素出現問題。大佬呀,行行都有淡旺季,佢又唔睇下整體升幅有幾多,我地既 increment 全部係雙位數字,大把行業都做唔到呢個成績呀。公司入既每一個員工都係我 train 出黎的,銷售業績有進步有乜理由唔關我事?呢下野先至氣頂!只要有一個月生意唔及旺季好就 be li ba la 係咁怪責下屬辦事不力,同佢打工真係冇心機。

男人老狗作風如此龜縮,好似細路仔打爛野之後匿埋唔敢見人咁,我睇佢唔起呀!

沒有留言: