2008年10月26日 星期日

復工一星期

產後復工,短短一星期已經做左好多野。

首要的是,剷走了 2 件冗員。適逢經濟環境一片愁雲慘霧,生意直插谷底,再加上獅子銀行再一次向小企業下毒手,響種種不利因素底下,老細終於忍唔住要提出精簡人手既要求。好丫!既然係公司有裁員既需要,我就連私仇都一併報了。其實我唔介意同事吞 pop 或者間唔中渣流攤,不過最好唔好要我背黑鑊甚至要做善後工作。就算真係要執人手尾,我真係 expect 犯錯果位同事會表示多少歉意。如果佢成日整鑊杰撻撻既要我執手尾,仲要一鑊甘過一鑊兼完全唔認為係佢既責任,我就真係忍受唔到。響放產假之前我已經極力要求炒左某一位成日同公司攪對抗既同事。我唔係對公司特別有好感,而係佢既所作所為激嬲左老細之後,老細會成日黎搵我解決本來唔係我要解決既問題。久而久之,我就會對果位同事產生極度不滿既情緒。所以當老細要精簡人手時,果 d 食野唔做野,做野打爛野既人就會首先拜拜。

炒左 2 個人之後,我就要發揮補位王既功效。不過我情願做多少少都唔想又要做又要煩。

1 則留言:

C.M. 提到...

菲菲:
小朋友如何?祝你和你一家身體健康。