2007年11月6日 星期二

挑戰極限第一回

唔經唔覺,又到左十一月。由十月至農曆新年前我都係非常之忙,今晚有少少興緻又寫下野先。不過呢篇博打得比較辛苦,因為我貪靚之過,整左水晶甲,打字都要就住就住。

呢個星期我既 partner 有家事返唔到工,幫開我手既同事又 resign 左,迫於無奈我要身兼三職 (嚴格黎講係 4 職,因為老板娘突然潛水,無啦啦交返老尖既管轄權出黎),做到就黎精神分裂。咁都仲未夠,逢星期一晚仲走去上八字班,除左要背一大堆口訣之外,d 功課都唔野少,呢鑊真係杰。去上堂除左想學八字之外,仲想比自己叉下電。做 training 做得多,個腦會 dry 的,如果想多 d 腦震盪同埋令自己既 training 仲有貨賣,多 d 上唔同既堂係有妙不可言既功效的。我好享受上堂既過程,純吸收零輸出既感覺好令人振奮!而上堂仲有一個 side effect,就係見多左男人。哈哈哈!美容院係全女班,想搵個男人望下都冇,公司入面唯一既一個男人 (我老細) 我又唔想成日見到佢,所以都係搵 d 堂上下見多 d 人,刺激一下自己既視覺神經先。

呢個月我長駐尖沙咀,因為老板娘突然唔返工同埋幫我手既同事 resign 左之後,老尖就變左無主孤魂。好在新同事星期五返工,希望佢會做得長啦,再 train 過一個幫到我手既人真係好疲累。話時話,老細昨日話我要求太高,令到同事有壓力云云。你估我想比壓力同事咩?只要公司冇數時唔好走黎轟我,我就絕對唔會比壓力同事的。老細既名言係︰「我只係想要生意,唔想 d 同事太辛苦。」。聽完之後真係想遁入空門,恕我慧根有限,仲未參透大師既禪機。如果公司要生意,但係同事又唔辛苦,咁 d 生意點黎呢?唔辛苦又邊得世間財呢? R 哂頭…

唔知係我主觀定係我有義氣,呢大半個月,公司入面最辛苦果個應該係我。

2 則留言:

C.M. 提到...

菲菲:

祝你事事順利,日日開心!

你老闆係均衡型,查實佢自己都好矛盾。你自己又咁辛苦,咪放鬆少少囉。(不過,對你來說,應該唔容易勒)

菲菲 提到...

我已經頂唔住了…