2007年11月15日 星期四

NLP

近年多左人認識 NLP,連靚女主播張慧慈都教 NLP,我雖然未上 practioner,不過對 NLP 都有少少認知。

NLP 入面有好多涉及催眠既部份。每個人都識「催眠」,對象往往係自己。舉個例,如果你成日將「困難」呢個字掛響口邊,你自不然潛意識地認為好多事都係困難,導致面對挑戰時不敢舉步向前或採取行動。又例如,你成日講「我驚比人笑」、「我驚比人鬧」之類既說話,都會影響自己做事船頭驚鬼船尾驚賊。又或者你同自己講「我唔知點做」,你就真係唔會諗解決方法,只會用「唔知點做」黎掩飾過去。以上種種,都係自我催眠既最普遍例證。

仲有更深入既,例如你成日批評別人,你就會吸引人地更用力地批評你。如果你習慣欣賞別人既,其他人都好自然會識英雄重英雄,令你更受別人欣賞。簡單 d 講,你想人地點對你,你就要點對人。世事就係咁奇妙,施予既同時,就係收獲既時候。

最近有同事常常抱怨事事不如意,工作感情都唔理想,終日皺埋眉頭。老老實實,如果你新認識一個成日皺眉頭既人,你都會有好大既意欲去接觸佢啦,更何況發展感情?唔好妄想啦。想受人歡迎都要識得令人感覺舒服先得 ga,埋怨係唔會增加收視率的。有部份女性「朋友」,佢地好唔妥我,因為我成日都係眾人既焦點,間接令到佢地受人冷落。焦點呢樣野,唔係你想做就做既,都要有人肯黎「圍」你先至有得做 ga,呢 d 野冇得迫,只會越迫越有反效果姐。回頭是岸呀!

沒有留言: