2007年11月24日 星期六

隨遇而安

做銷售既人,習慣創造條件去達成目標,所以做左老銷咁耐既菲菲,其實都好抗拒「隨遇而安」既心態。呢排自己腦震盪左好多野,令我體會到隨遇而安都有好既一面。

商業活動少不免互相計算,呢個思想以經深植於我既潛意識,演變到所有事都計算一下利害衝突同埋前因後果。當有非理性既事情出現時,往往會當哂機,唔知點比反應。上天正好要比個考驗我,整左單完全非理性既 case 比我 handle,當左成個星期機之後都係諗唔到有咩處理方法,最後決定投降,唔諗住,等自己沉澱同發現。原來,我要處理非理性問題,隨遇而安反而係最好既處理方法。

早幾個月已經發現自己既感性天線失靈,可能個天仲睇住我,所以比左一個試煉我。我仲需要時間去適應理性與感性之間既互動,果然係一堂好有意義既課。

唔知呢篇野講咩唔緊要,我只不過係舒緩下自己既情緒姐。

沒有留言: