2007年11月15日 星期四

工作效率

工作效率原來同學習能力係掛鈎的。如果你既學習能力強,工作能力就自己強。

已經請到人幫我手,呢個月我都會幫佢適應新既工作環境。第一日,我教左佢做 daily reports,呢 d routine 野,一般我 15 分鐘之內攪掂。我唔 expect 新同事可以響 15 分鐘內完成,但係我估唔到,佢竟然響我既提點下都要做一日先至勉強攪得掂。第二日,佢竟然從新再問我一次 d 野點做,都唔緊要,再教多次。第三日… 都仲係問緊相同既問題,以我咁急燥既人黎講,已經發揮左最大既 EQ,再教多佢一次。

希望,佢唔會問我第四次。

再係咁落去,佢幾時先至 pick up 得哂佢既 duty list 入面既野?

3 則留言:

C.M. 提到...

>>工作效率原來同學習能力係掛鈎

Well,以小弟做例子,應該唔係,例如:

1. 記得learning curve 嘛?

2. 菲菲你其實好做得野,但相對比同事既壓力會好大。面對大壓力,唔係人人都咁容易吸收同發揮。

宇宙人 提到...

以香港既教育就難講 d 啦...

匿名 提到...

我作為另一間公司既新同事
都正為努力趕上而煩惱
很想努力...但學習需時
融會貫通更要時間浸淫

希望各大上司高抬貴手
下屬可能好似我咁有心學
只係需要多少少時間0者~~~

另外...做咩近排咁懶...少左update個blog喎