2008年9月6日 星期六

初級媽媽

BB 終於在9月2日出生了,最可惜係我堅持左三十個鐘自然分娩之後都冇辦法要開刀,生產過程真係有死過返生既感覺,大家真係要多 D 孝順媽媽呀,生仔既過程認為唔容易!不過而家最緊要係 BB 身體健康,咁就咩都抵返哂勒。

初初學做媽媽真係雞手鴨腳,淨係換片餵奶呢 D 基本功都攪到我手忙腳亂。響醫院既最後一日,佢地會比返個 BB 我照顧,最後果日真係訓都冇得訓,係返左屋企之後有工人幫手照顧 BB 我先至正式可以休息一下,今日終於有返 D 精神知道自己做緊乜… 哈哈哈!

BB 個樣初初睇好似我,再睇真 D 係似爸爸多 D,只係對眼似我姐。岩岩生完見到個迷你男版既自己,個感覺真係好奇妙!不過 BB 一生出黎時唔識哭,要送去兒科度,好在佢 5 分鐘內都識哭,嚇得我丫。生完之後因為 D 止痛劑同麻醉藥既影響下,迷迷糊糊左成日,先至叫做有返 D 知覺。點知開完刀既第二日就要即刻落床,真係痛到想死。終是又要靠止痛藥黎維持日常活動,如果唔係行都行唔到。呢個星期所食、吸同埋注射既止痛劑加加埋埋多過哂我生之前果幾十年既總和,真係大鑊…

最後,多謝大家關心!等我精神再好 D,會寫下醫院內見到既趣聞比大家知。

6 則留言:

C.M. 提到...

恭喜恭喜!

恭喜世上又多一個快樂媽咪同埋趣緻bb!!

菲菲 提到...

多謝!仲多左個騰雞爸爸… 哈哈! 佢一見個仔喊就六神無主~

C.M. 提到...

>>騰雞爸爸

哈哈,係呀。我當時都係超級騰雞。嗯,希望新爸爸媽媽可以輕鬆渡過。(放鬆放鬆)

菲菲 提到...

講起騰雞,今日BB扭計扭左成朝都唔知咩事,到中午先至知原來係佢甩臍帶,所以唔舒服。淨係呢d小事都夠大家騰雞了!

C.M. 提到...

我當年新爸爸(及媽媽)都有十萬個問號... 唔,只有一個溫馨提示:如果有需要,一定搵人幫手。(小弟隨時隔空效勞)

菲菲 提到...

好在我媽媽非常之幫手,同埋工人都好有愛心同埋好有照顧新生嬰兒既經驗,我先至冇咁亂籠咋~ 做左父母之後真係特別留意人地既湊仔經,一定會搵你同埋其他父母交流下!