2008年9月9日 星期二

公司的事

由 8 月 8 日開始放產假,到而家已經有一個月了。雖然老細冇打電話比我,不過公司入面既事我想唔知都唔得。

除左我之外,我既拍擋都放產假,如無意外佢今個星期會生了。響佢放產假之前,佢都不時比電話我呻下公司內既問題。既然我都放緊產假,當然係採取齋聽唔比意見既態度啦。當時我都勸佢︰「你都就放假啦,仲咁勞氣做咩姐。你老細都唔緊,你緊又冇人理,不如慳返啖氣生仔好過啦。」如果老細知道我咁講,一定激到七孔生煙,哈哈!

到我既拍擋都放埋產假勒,滿以為可以暫別公司既是是非非啦,點知同事們打電話黎慰問我時又講公司最近又攪緊乜乜推廣,人事又點,老細又點… 真係多得佢地唔少!

請大家放過我,有咩事都等我放完產假先至同我講啦。唔通你叫我而家返去主持大局咩?老細有返工嘛,有咩問題未等佢攪 lor。攪得掂又好,攪唔掂又好,盤生意係佢既,皇帝唔急太監急都冇用 ga。老細只會認為同事們未夠水準去批評佢如何去營運佢盤生意,咁又何必浪費自己既精神時間去做 d 徒勞無功既事呢?

打左呢個老細工咁耐,都睇化哂勒。而家佢認為自己既決定係無敵既,未由得佢玩下先 lor。有咩後果,都係佢自己負責之嘛。

沒有留言: