2008年9月16日 星期二

多謝關心

昨日收到一位稀客的電話,打電話黎既係我響 05 年時上一個 course 既同學,佢同我都有共同朋友,所以「感覺」上係好似比較 close。不過自視甚高既菲菲唔係輕易將「相識」升格成為朋友,果位小姐,我只會當佢係相識一場,並未係朋友。所以我冇同佢講過我有左 BB 同埋已經生左。昨日佢打電話黎就係恭喜我生左 BB,我都好奇怪佢點解會知,原來上個月班「同學」有聚會 (不過冇人通知我,即係冇人會預我去),其中有人知我生左 BB,所以消息就咁傳開去。

我份人都比較奇怪,生仔呢 d 開心事,本來應該大鑼大鼓周圍同人講的,但係我既私事一向保持低調,除左家人同埋菲菲心目中既朋友之外,係冇其他人知的。突然間我生左仔既消息響我不喜愛既圈子中流傳,其實我係唔開心的。最唔鐘意就係問我結左婚未,未結婚唔生得仔咩?有人認頭,出世紙有老豆個名就得啦,我都唔會走去問亞媽拎張結婚證書黎睇啦。佢地問黎又唔係真係關心我,只係純粹滿足佢地既好奇心,我真係冇咁好氣招呼佢地。

之後又話下次約埋班同學黎探我喎,唔好客氣勒。我唔想 BB 比班無謂人騷擾,同埋我真係唔想見返果班所謂同學。除左一兩個真係可以做到朋友之外,其他既人只係會踩低別人黎抬高自己,我冇心機應酬呢班友仔呀。而且佢地都唔係好想應酬我,如果係真心祝福的,唔打電話黎都會有個 SMS 丫。既然大家都冇心應酬對方的,希望果位小姐唔好真係約人黎探我呀。咁大個人,連少少眉頭眼額都唔識睇,吹漲!

2 則留言:

逍遙小妹 提到...

未婚生子係中國比較唔想發生的事,尤其是阿媽,但如果在利益來說,女方比較不利,因為冇咗經濟保障呢!
除非你比他更高的經濟狀況就另作別論.

野蠻郡主 提到...

其實我覺得係咪未婚生子都算喇!

最麻煩既係唔係真心替人高興丫嘛!
講完一輪係做話題係做笑柄或者用來是非當人情,我諗真係好討厭囉!

不過,可能有d結左婚有埋bb既人就可能真心替你開心,因為你依份喜悅,可能佢地都有過!