2008年9月11日 星期四

百無聊賴

產假不經不覺已經放左一個月了,仲有6個星期先至復工。響放假之前係好想好想快 d 放,因為有成 10 個星期唔駛返工,都幾過癮!之但係日日響屋企食共訓,原來都幾悶下。

其實我真係幾幸運,請到一個好好既印傭,湊仔家務廚藝樣樣皆精,我咩都唔駛做只係專心休養,其實都幾少奶,哈哈!不過忙碌慣既我,當精神回復返 d 既時候,就會慨嘆自己好無聊。其他媽媽會響呢個時候好努力咁刨育嬰書,不過我刨黎都多餘,因為出左院咁耐,我只係有機會同個仔換過一次片咋,其他時間個印傭一腳踢攪掂哂,咁我睇育嬰書黎做乜?家中有既書,好多我都睇過,未睇過既有好多都係「硬野」,唔係講心態,就係講工作, 好似唔多適合休養中既我去睇 (懶人係多辯駁 ga 勒~ 哈哈!),唯有睇下電視,睇下雜誌啦。

今個月尾新既八字班又會開勒,我決定左一定要去返學,見下 d 同學,如果唔係我會悶死的!

沒有留言: