2008年9月7日 星期日

產房趣事

去公立醫院度生,除非醫生一早診斷左你要開刀,否則係一定要你自然分娩的。其實我係好想自然分娩的,因為想我同 BB 既身體都好 d。先唔講開刀既問題,既然醫院係要我地先自然分娩,好順理成章成班待產既孕婦都要響產房度等待最關鍵既一刻。

星期一既早上我開始陣痛,所以直接入左待產 ward 待產。最初半日都幾優閒,雖然每 5 分鐘就陣痛一次,但係都仲行得食得,所以響一般檢查完畢之後都出左 lift lobby 度行圈圈,因為行多 d 有助生產順利。當時我已經覺得幾痛下,同埋每 5 分鐘陣痛一次都幾密,男友見到我咁樣,已經嚇到佢面都青,好在佢唔可以去陪產,如果唔係實嚇死佢… 哈哈!

到左黃昏,我已經開始痛到行唔到,要響床上等。而且陣痛開始越黎越密同越黎越痛,所以我都叫家人返去先,到生得時醫院自然會通知佢地。響床度等待既時候,見到其他孕婦痛到呼天搶地,都幾恐怖下。當時自己心諗,我一定唔會好似佢地咁失控,一定要保持返少少儀態,生仔都要生得高貴 d。不過事實上係,去到十級痛時,真係會失控 ga,哈哈!

好奇怪,有個孕婦入左待產房都未夠幾個鐘,就要求醫生比佢出院,因為明天要返工。唔係掛?生仔喎,唔通仲有公司會怪責你因為生仔而唔返工導致公司運作混亂嗎?護士同佢講︰「你而家入左院喎,公司既事由得其他同事去攪啦。」但係個孕婦都仲要堅持,又話自己負責一切後果,最後佢都係出左院的。究竟係佢公司既問題丫?定係佢自己太重視份工呢?工作狂我見得多,我自己都係一個工作狂,不過響工作同孕育生命之間要選擇,唔駛問一定係後者有絕對既重要性。

又有另一個孕婦經醫生催生左十二小時都生唔出,醫生決定要同佢開刀,以保住大小既性命。但係果位孕婦既屋企人就求醫生唔好同佢開刀,因為佢地想生多一個。有時真係唔明 d 人諗咩,第一個都未生得出,咁快諗第二個?而且開刀生都可以生第二個 ga,有咩問題呢?同埋我身同感受,去到醫生決定開刀既一刻,真係唔到你再等,因為公立醫院係唔會隨便同你開刀的,一定係去到非開不可既時候先至同你開的。唔通你既醫療知識會比醫生多?最後佢都係去左開刀,如
果唔係真係驚會大小不保。

又有個孕婦一開始就呼天搶地,一叫就叫左半日,護士比左止痛劑佢吸,佢攪左半日竟然冇吸過。佢同護士講話唔識用,比護士鬧佢咩都唔願學,第時點教仔?真係幾攪笑。我都有用止痛劑,唔可能唔識用的,笠住口同鼻呼吸之嘛,唔駛學喎… 真係咩人都有。

最好彩既係有 2 位孕婦,一個響待產房已經痛到生左,另一個係入左院唔夠一小時已經去到十級可以生了。如果我都可以痛咁少就好了。

4 則留言:

逍遙小妹 提到...

恭喜你呀~~~祝你的BB快高長大!
其實做母親是很偉大的,要忍受十級痛苦是談何容易,還要無比的愛心對待孩子,所以母親真的很厲害))))

菲菲 提到...

多謝你的祝福!而家BB仲細,成日都有行唔安坐唔落既感覺,最有挑戰性既時刻原來係剛剛開始咋… 哈哈!

火女 提到...

Hi 菲菲..恭喜恭喜!

做人媽媽真係開心! 妳好幸福呀!

菲菲 提到...

多謝多謝!做媽媽真係好開心的!