2008年9月16日 星期二

有位同事今日打電話黎補祝我生日,兼訴下工作上既苦。自從我同我拍檔放產假之後,老細同老板娘時不時都會返我坐鎮果間店度巡視業務。盤生意係佢既,當然鐘意巡邊就巡邊間啦,不過老細大細超既毛病令到同事們非常之不開心。早 2 年,老板娘睇住尖沙咀間舖,我同我拍檔就睇住另一間。表面上係各有各做,其實係互相鬥數。講到鬥數,我敢自稱係煉金術師就梗係贏佢九條街啦,老板娘唔會因為其中一間舖多左生意而開心,反而要諗盡辨法去踩低我地,想我地 PK。佢既奇異思維已經係公司內人所旨知,所以都幾唔得同事既人心。不過我做事都幾 tough 下,絕對唔會怕老板娘呢 d 無聊手段,舊年仲成功令佢返少左公司,令大家好過左一段日子。

不過好境不常,我同拍檔一唔響度姐,佢就返去我管間舖度日日抽同事後腳,令士氣急挫,就算我放緊產假都聽唔少訴苦既電話。今個月響冇哂大頭支持既情況下,條數都仲 keep 得唔錯,其實係應該開心的,不過老細真係盲 Q 左,仲要日日話同事唔落力,簡宜令人洩氣到極點。響佢口中,一句衷心既讚美都冇,見親同事唔係彈呢樣就係彈果樣,你叫人點會有心同你搏呀?聞說某同事昨日同老細炒左一鑊甘既,跟住今日老細就唔出現勒。我成日都覺得老細既行徑非常小家,平時就因為雞毛蒜皮既小事多多聲氣,一比人理直氣壯講幾句就即時龜縮,都唔知係唔係男人黎既。

同事叫我悶就返公司,我發誓響放完產假之前,我返去都只係搵同事飲茶姐,係絕對唔會理老細 d 野既!佢仲未夠 pk,等佢同 d 同事炒多幾鑊,睇下有冇機會開下竅先至講啦。不過以我認識佢既為人,佢係唔會開竅的,佢老婆告 2 句枕頭狀就會返公司亂吠,都唔用自己個腦思考下先既,又點會開竅呢?

沒有留言: