2007年10月6日 星期六

做生意

今日同一位做美容儀器生意既朋友飯局,傾開佢盤生意,最近遇到麻煩,所以想搵我傾下。我做美容院嘛,即係佢既客戶群,所以佢都想聽下我既意見,唔多唔少都比到 d 市場資訊佢。不過同佢傾落,原來問題並唔係出於生意既本身,而係老細 (即係我朋友) 既身上。

作為獨資經營既老細,可以掉低盤生意唔理走左去讀書同旅行,之後佢既伙計赻佢唔響度時開左另一間公司做哂佢班客,而家佢既生意只剩下十份之一,跟住問我點算。哈哈哈!有冇攪錯,自己盤生意唔理,比人搶哂 d 客都仲有十份一生意做,快 d 去還神啦。

做生意係要經營的,唔好諗住搵左班伙計返黎就坐定粒六唔理等收錢。如果佢真係咁諗,我估佢都唔係太適合做獨資經營既生意,起碼都要搵返個 partner 做營運掛?老細唔理,伙計見有利可圖就梗係會惹人越軌,比伙計搶哂 d 客都冇得好怨。

可能我道行唔夠,未做到令員工百份百忠誠,所以都唔放心一個唔該行左去唔理所有野等收成。好似美容院咁,是但邊一間分店去少 d 都會影響士氣同生意。始終香港既打工仔有幾多個會當份工係自己生意咁做丫,就算有,好多人都會自立門戶啦,唔係好多人會好似我咁,當左盤生意係自己既不過都唔願做老細。

同朋友傾左一晚,唔知佢會點處理佢而家既境況呢?

1 則留言:

C.M. 提到...

單講忠誠,有時真係唔容易apply落 sale-driven既生意度。

要d Sales 可以當係自己份工,就或者要參考人壽保險公司個方法。係美容院,若果手停口停,缺乏security,咁...

無法啦,間公司仲咁細,要取得平衡,一d都唔容易。

至於你朋友個老細,真係... 唉。