2007年10月13日 星期六

地球係圓的

初出茅廬時,媽媽不厭其煩咁叮囑菲菲,地球係圓既,千其唔係胡亂得罪人,今日留一線,他朝好相見。昨日,我印證左亞媽既道理係非常正確的。

昨日正在同個起緊既 database 博鬥之際 (係呀,我連 MIS 果份都撈埋呀,要攪公司個 database 呀陰功,我仲要係一名電腦白痴!),老細打電話黎問我有冇 check email,我當然唔得閒 check 啦。不過老細叫到就即睇,原來 Louis 而家搵緊工,佢見果間公司既 HR send 左個 email 比我老細做 reference check。老細叫我以 HR Manager (我就黎精神錯亂了,都唔知自己係咩 ger) 既身份去回覆。

我問︰「你想我點寫呀?」
老細諗左一陣之後答︰「梗係有仇報仇啦!」

於是,Louis 既準僱主會收到一份極度劣評既 reference check。老細仲好緊張,要 make sure 對方一定收到先至罷休。

地球真係圓的,昨日比佢玩轉,今日輪到我地。

沒有留言: