2007年10月14日 星期日

輕鬆一下

呢排寫少左 blog,因為公務超繁加上有少少私務纏身 and then 想比腦筋休息下,所以 blog 都冇乜點寫。今日心情輕鬆,又寫呢排既事先。

Louis 單野就唔駛多講啦,呢舖真係自作自受勒。順便響度奉勸大家一句,無論你幾唔鍾意你份工都好,直至你離開公司果一刻,都唔好過份表露出黎甚至做 d 破壞公司既野。出得黎行就預左要還,今日你以為玩轉舊公司,你永遠唔知聽日既事。你既舊公司一份惡劣既 reference check 已經足夠令你入唔到大公司了。

另外,老板娘效應正在席捲全公司,整個管理層在地震中。不過我地既地震係唔會有人需要離隊的,只係大家互不理采甚至 cup 下老細線之類既小型行為而已。老板娘極力要搶返尖沙咀既管理大權,我地打工既當然係唔會同佢爭啦,嫌仲未夠多野做咩。好勒,老板娘管返老尖之後,所有野包括 petty cash、inventory control、客人既 booking、美容師既紀律等等全部出現問題。老細見到有問題就打電話黎我度叫我攪返掂佢。

為左表示我既不滿,我係冇理佢既。於是佢就大發雷霆轟我。我只係回應左佢一句︰「尖沙咀既同事要負責攪返掂佢。」佢就有少少氣結咁唔出聲。我要佢自己食返個惡果。當初又係佢大大聲聲要我去管尖沙咀既,之後佢老婆唔高興要管返。我實唔同你爭 ga,老細又批准佢老婆重掌政權,到出左事就搵我黎執手尾?以前我會為左博表現義不容辭,而家就要比老細自食其果。如果唔係歷史會不斷重演,我真係冇你咁好氣。有咩事你地兩公婆拆掂先至好 order 我做野。

至於私務方面,呢排 d 桃花好似幾旺盛下,突然多左幾件觀音兵,哈哈!連去上堂都有人同我霸位、買飲品 (有一次仲有一大抽提子)、請食宵夜甚至想送我返屋企 (我住元朗,佢送完我都唔知識唔識返出市區 XD)。雖然佢地好熱烈,不過真係唔好意思,timing 錯了。哈哈~ 不過都好多謝佢地,令我既自信心又多返好多。

但係,上個月已經纏繞住我既「大事件」仲未有解決定案,我仲要為呢件大事件舖排一下。

沒有留言: