2007年10月18日 星期四

眼淚

可能我響公司既訓練要求高同埋訓練手法都幾魔鬼,幾乎所有同事都因為上 training 時未能達到要求而忍唔住會喊。今日又有一位同事上 training 時落淚。呢 d 場面實在見得太多,而家見到同事喊已經冇感覺,只係比左 5 分鐘同事平復心情之後繼續訓練。

以前 sell 客,d 客拒絕你既理由黎黎去去都係果幾味。初出道時唔識處理就會比 d 例牌 objection 嚇窒,不過累積多左經驗同埋聽黎聽去都係果幾款 objection 之後,自不然響處理客人既路障方面既心理障礙會慢慢減少,到最後係已經預計好哂 d 客會彈咩藉口同埋諗哂處理辦法。久而久之就煉成金剛不壞之身,無論客人出咩招都有得拆,同埋都可以達成交易,仲要係個客笑住比錢果隻。

而家做訓練都係一樣,d 同事都會比好多「障礙」我,喊係其中一招。最初我見同事比我迫到喊,我都會留一留手,但係慢慢發覺眼淚只不過係佢地既絕招,目的就係要令我停止催谷佢地。而家,我都煉成一副鐵石心腸,同事喊唔單止我唔會收手,仲會對佢地更嚴厲。嚴厲既意思並唔係繼續鬧,而係要佢地知道,喊係改善唔到任何野,只係軟弱同不思進取既表現。

今日訓練同事如何向客人講解美容療程,教左成粒鐘都未改善到聲調既問題,我仲錄埋音比佢自己聽返,佢都聽唔到自己 up 乜。聽完冇耐就喊勒,我只係同佢講︰「如果你喊完之後會講得好 d 既就繼續喊啦,如果唔係就繼續練。你一日練唔好都唔使旨意我地會派大客比你做。練唔練你自己決定。」5分鐘之後果然收哂聲繼續上堂。

表面上我係冇同情心,不過我相信佢遲早會明白的。

3 則留言:

陳大文部落 提到...

深有同感,套其是現在的後生仔好硊弱下。

菲菲 提到...

呢幾日因為訓練而落淚既同事已經用行動證明左佢唔係垃圾。做魔鬼教練冇錯有時都幾乞人憎,不過當佢地跨過左自己既心理障礙之後,果種滿足感係最珍貴的。

菲菲 提到...

仲有,多謝陳大文兄轉載小博既文章!