2007年10月24日 星期三

人造美麗

做美容行業既,自不然係靚女雲集,就算先天條件不足,都必定會後天培養。

化妝 set 頭呢 d 基本功不在話下,整下水晶甲都已經係初級玩意,因為公司內都有好多同事已經整左。

近來我發現有部份同事忽然靚左好多,雖然佢地冇去整容,不過都用左好多方法去改變自己既外形。

有同事突然「發育」,原來係矯形內衣既功勞。
有同事既頭髮只係及肩,第二日就突然變左一位長曲髮美女,原來去左駁髮。
有同事雙眼突然變大左,原來係戴左黑框隱形眼鏡。
有同事睫毛好似洋娃娃,原來去左植睫毛。

同事們話我天天化妝唔夠 natural,我相信畫皮比起以上各項,都叫做係最 natural 既扮靚方式掛。

又事實證明,世上沒有醜女人,只有懶女人。

我諗,我要勤力返少少勒…

沒有留言: