2007年8月2日 星期四

自毀前程

昨日先去尖沙咀做左半日訓練,之後返自己店苦戰左半日,終於計好哂全公司既糧,攪掂哂所有 monthly reports,bal 埋 cash book,做埋 stock take (冇計啦,細公司,真係一腳踢的),仲有時間玩左幾盤 killer sudoku,爽!為左令尖沙咀既 Louis 可以專心做 product sourcing,我連尖沙咀既數都立埋黎做,仲比左十幾個 contact 佢,等佢唔駛周圍搵嘛。今日有 d 空檔就打個電話比 Louis,關心下佢既工作進度,但係真係唔明,數又唔駛佢計 (最煩都係呢樣啦),訓練又唔駛佢出席,照計佢應該有好多時間完成佢手上僅餘既工作,但係佢既工作都係零進展。每次打親電話比佢,佢都話比我知佢好忙,唔傾咁耐,好快就收線,所以我一直以為老細交托比佢既野已經攪掂。真係匪夷所思,究竟佢忙 d 咩呢?

佢既工作效率,好明顯唔係秘密,因為今日我攪掂左聽日響尖沙咀開會既議題之後 (其實呢樣野本來都係 Louis 做的,不過佢次次都冇做,唯有我做埋啦) ,就打電話比老細匯報一下,老細就同我呻左好耐,全部都係有關佢對 Louis 工作效率既不滿。有時唔可以搵我同佢比的,因為我做野真係快到嚇死人。之不過,佢既工作效率似乎真係太慢勒掛?最難攪,最惡哽既我都做哂,淨返 d 輕鬆工作比佢,都做唔掂,真係有問題哩。

講返少少歷史先,點解會有 Louis 呢個人出現呢?原本係得我一個一腳踢,2 間店既所有非技術性工作都落響我一個人身上,一直都相安無事。錯就錯在今年年頭時有人高薪挖我角,我就貪心地辭職了。走既時候,就請左 Louis 黎頂我個位。之後我既新工發展出現問題,好快我就冇做了。本來想做下獨立自由人,接下 training 或者 coaching 做既,咁自不然都會搵下 d 舊老細睇下有冇機會啦。老細知我冇做之後,就叫我返去幫手,於是我又返黎美容院,繼續做一個打工仔。響呢一件事,我好感激我老細 ga,唔係因為佢請返我咁簡單,而係佢既量度同埋佢真係欣賞我,先至不計前嫌比我回巢。所以我真係好尊重我老細的。

我既強項唔駛講啦,不過缺點就係響工作上好霸道,決定左既事,一定要做到底,遇神殺神,遇佛殺佛。Louis 係一個謙謙君子,老細怕我蝦佢,所以我一返黎時有開宗明義咁講過,大家係平起平坐,不分高低的。於是,我地就一人響間店度做差唔多既野。就係因為尊重老細既一句平起平坐,所以我係唔會干涉 Louis 既工作,免得老細難做。不過日子過去,就算我唔出聲,老細一見我地既工作進度有咁大既差異,少不免都有 d 不滿的。

最近 Louis 既工作表現出奇地差,今日老細仲不停係咁呻,仲鬧鬼佢係 "衰仔" (好似老豆鬧仔咁既?),好明顯佢既忍耐已經到左頂點。老細仲叫我 mark 低有咩工作係叫左 Louis 做而佢仲未攪掂既,聽日會同佢傾下咁喎。

最弔詭既係,老細講左一句咁既說話︰「聽日開完尖沙咀例會之後,我會同你再開多一個會。不過唔會響尖沙咀開,我會黎你果邊傾。」如果你係我,你會有咩聯想?

Louis 響呢度要有光明既前途,睇怕有 d 難度。

沒有留言: