2007年8月7日 星期二

打左一場硬仗

睇返呢 2 個月既 blog,發現自己岩岩打緊一場硬仗。勝算己有八九成,只差少少就大獲全勝。只要搵對人選接手尖沙咀既行政,我就有十成把握打勝仗。

戰幔由我回巢時拉開,主要既敵人係老板娘同埋驚我奪佢權既 Louis。其實由始至終,我只係 focus on 老板娘,因為佢最唔想我返黎,亦都最憎我。最重要既係,佢係永遠唔會離開公司的,因為佢係股東嘛。而 Louis 哩,我本來都冇理會佢的,不過佢怕我攪佢 (其實老細都有呢方面既顧慮,所以先有 "平起平坐" 既聖旨),佢越係攪防衛咩,就越引起我擊破佢既意欲 (變態的菲菲)。費事你白白害怕一場嘛~ XD

經過 4 個月既臥薪嘗膽,做埋釜底抽薪,大大削弱左敵方既羽翼,於是我不費一兵一卒就令敵人落荒而逃,KO!

沒有留言: