2007年8月2日 星期四

工作範圍

店長 Annie 放大假,響佢放假既日子,我順手兼埋店長果份。大家同一間店,冇分彼此的,反正我又攪得掂,冇所謂啦。

今日係我店開例會既日子,Louis 都會黎的,因為老細頒左令,2 間店開例會,我同 Louis 都必須出席。我出席就梗 ga 啦,因為我要做訓練同卒數丫嘛。之前講過,老細話我同 Louis 係平起平坐的,所以佢都唔可以缺席。

早上 Louis 黎到,未到開會時間,我就 check 緊 email,咁岩有客打電話黎落 booking,我接左電話之後處理左個客既要求,之後 Louis 用好奇怪既眼光望住我。佢問︰「你聽埋電話 ga?即係做埋店長果份?」。當時我覺得好奇怪,接個電話姐,有咩咁出奇?原來佢響尖沙咀係從來都唔接客人既電話的,響佢心目中,呢 d 唔係佢既工作範圍。又幾得意喎,我地細公司,呢 d 手板眼見既工夫,唔駛分階級掛?聽個電話好平常姐,唔一定要某 d 職級既人先至聽得掛?

呢樣野都幾得意,響我心目中,只要我做得到既,而又需要我幫手既,就已經係工作範圍。唔駛白紙黑字寫 Job Duty 咁麻煩,邊寫到咁多丫。我又唔介意幫同事做下 d 跟頭跟尾野,同 d 客斟茶遞水我都照做,做得服務行業既,客人入到黎,佢理得你係經理定係老散丫,總之就係要有人 serve 佢丫嘛。如果個客知道係經理斟茶比佢,佢仲開心呀,虛榮嘛~ XD

講返轉頭,Louis 好介意邊 d 係佢既工作範圍,如果唔係佢工作範圍既野,佢係絕對唔會做的。所以佢見我接個電話都好大驚小怪,響佢心目中,我好霸的,又點會做埋呢 d 野丫。有樣野佢未明,我之所以響度霸得起,除左我真係好惡之外,就係 d 同事服。我唔會老點人做野,仲會幫手做,不過大家做野一定要達標,唔可以得過且過。既然我都可以示範如何做,就更有 power 去服眾。這就是我咁霸既原因。亞媽教落,出黎做野唔好怕蝕底,永遠都係你先付出,才有收獲的。

沒有留言: