2007年8月6日 星期一

箭靶

大家既公司入面有冇箭靶呢?即係全公司既人都好狠憎佢,佢既是是非非多過天上既星星,仲要全部都係負面新聞,佢狐假虎威,佢上到位唔係因為佢有料,係因為佢擦鞋…

我公司都有,正是本人。

我唔會因為自己做左箭靶而唔開心,因為我既工作本身就唔討好。我常常同老細講︰「做老細唔駛下下都走去鬧鬼 d 下屬既,你最緊要係樹立一個親民既形象,只需笑臉迎人就得 ga 勒。」因為基層員工有時真係好容易受表面既行為而被蒙蔽。佢地會為一個好人老細打生打死,就係唔服一個惡死既老細。

不過老細都有執行家法或者怒斥員工既需要,呢 d 野,我全部包起黎做。因為我要老細保存一個美好既形象,咁佢先至可以凝聚同事之間既力量,成為佢地既精神領袖。同埋其他所謂高層希望得到同事既支持以彰顯自己既勢力,佢地係唔會自願做箭靶的。有時仲會企響同事既角度同公司 fight,惹怒老細都未知。而我,就代老細出口傷人,佢想鬧邊個、想炒邊個、唔妥邊個既工作態度,全部由我把口講。而有同事需要表揚、讚賞、鼓勵等等,全部由老細自己做返。咁佢既形象就成為絕對正面,可以做到平衡既效果。

成為箭靶,係我既工作,亦係我既選擇。好在我都唔係第一日出黎做野,響心理準備同埋善後工作方面都有返少少道行,同事既箭係插我唔死的,因為老細心中明白我做緊既正係佢好想做但係又唔可以做既野。響細公司做野,老細既意願就係一切,要玩得叻,唔係擦下鞋就可以的。基層員工會因為一時之氣唔撈,佢地既根基都唔穩陣,我又點會靠佢地黎建立自己既勢力呀?傻豬黎既!

2 則留言:

C.M. 提到...

菲菲,你好厲害(仍是這句)。

坦白講,小弟覺得你對Louis既做法非常好,嚴格來說,根本是 Louis 自己送自己上刑場,他要提早離開,需要他自己付出代價。

至於老闆娘,假若菲菲所言屬實,她告枕頭狀的方法,大概是先跟老闆說:“d人話你同邊個有路喎”,然後在外面放風講同一番說話。目的係希望令老闆會因為面子問題,而要趕走菲菲。

但肯定菲菲清白,因為一個認真的老闆娘對於這些閑言閒語,一定會嘈到拆天,家陣唱左咁耐都靜英英,邊個搞鬼好清楚。

菲菲,萬事小心。

菲菲 提到...

C.M.兄果然眉精眼企,如果我真係搭上老細就唔駛返工啦… XD

仲有 Louis 單野有新進展,一陣開返個題目慢慢講。

多謝關心,呢度工作雖然未至於步步為營,不過膽前顧後同埋行事小心都係必須的。好好玩既一個遊樂場哩!