2007年8月7日 星期二

燒砲仗

Louis 雖然未走,佢既工作已經比我 pick up 哂勒。其中有一個佢以前聯絡開既 supplier 今日走黎搵我 social 下。

佢知道 Louis 走之後,係表現得非常開心同埋雀躍既。因為之前 Louis 恃住自己係客,就成日以威迫既手段要 supplier 諸多遷就,要人地送好多野又要人地比好長既數期等等。基本上我係同意要向 supplier 度獲得最大既利益以令自己公司有更大既利潤空間,不過 Louis 攪錯左一點,要獲取利益唔一定要威迫的,利誘更為有效。

今日既會面,我當然都會為公司爭取一下利益啦。其他美容院幫呢間 supplier 訂貨係冇數期的,除非每月訂貨金額加埋超過五萬。我地呢 d 細公司,有錢訂咁多貨都冇地方放啦,鬼訂到咁多咩。不過數期我都照同佢地傾,哈哈~ 又比我傾到喎。而家唔需要威迫,人地都肯比我地由 COD 改做月結,即係有廿幾日既數期,都唔錯丫。其實結果都係一樣,之前 Louis 鬧到人地福佳 (陰功,人地係女仔黎 ga,下下比你鬧成咁,仲慘過做啄地),夾硬拖人地數先至拖到月尾,而家人地見我歡容 d,都肯同我地斟。唔駛個個星期比人追數,大家心情都靚 d 啦。仲未止,個 supplier 仲醒左 d 私伙野比我試,哈哈哈~ 又食又拎,開心死!

個 supplier 幾抵死,話佢 Louis 走左要燒砲仗,因為而家唔駛因為合理既要求而比人無理取鬧。

呢單已經係第 3 單了,之前我聯絡過另外 2 間合作伙伴,佢地知道換左人跟之後都好開心,好似好期待咁。面係人地比既,架就真係自己丟的。Louis 真係要好好檢討一下佢既外交策略,出外靠朋友呀!雖然合作伙伴唔需要當你係朋友,不過合作愉快係爭取利益既基礎。我諗唔會有人會為仇人大開方便之門掛?

沒有留言: