2007年8月28日 星期二

抒緩壓力

本來想熄電腦 ZZZzzzz 的,不過剛想起有 d 野想寫下,又忍唔住勒… 哈哈~

做左咁多年 sales,雖然而家唔駛跑數,不過對每月追 target 呢樣野已經成為工作習慣,亦係生活既一部份,所以我都有好多文章係關於跑數的。我好享受跑數,因為挑戰高難度動作一向係我既嗜好,破紀錄係我既興趣,被褒揚係我既習慣。 <-- 自大狂

當然,響破紀錄既同時,唔多唔少都會有 d side effect,就係工作壓力會大 d,為左平衡一下自己,響做老散時最喜愛以瘋狂購物去宣洩工作壓力。而家人大左,洗錢都會停一停諗一諗的,不過呢排有 d 故態復萌,一口氣買左好多野去「獎勵」自己。不過而家冷靜落黎就覺得好肉痛,因為而家冇佣金的,跑幾多數都係出咁多糧,無啦啦洗左咁多錢,就黎乾塘勒… 好在我唔用信用卡的,唔駛驚月尾找數,呵呵呵~

而家寫呢篇野,係提醒下自己,唔好再買野勒!雖然就快出糧姐,都唔好去得咁盡丫~

沒有留言: