2007年8月5日 星期日

打小報告

女人多既地方是非多就預左,不過公司入面最製造是非既就係老板娘。

Annie 響呢間公司服務左十年,同老板娘都叫做有幾句傾下。好多時老板娘都將佢響公司既 "所見所聞" 講比 Annie 知,之後 Annie 會講比我知或者講比老細知。是是非非就係咁樣傳開去勒。被老板娘抹黑,連客人都以為我係老細既二奶,呢單野傳左成年都仲有人講緊,唔知 Annie 敢唔敢將呢單八掛新聞講比老細知呢?

昨日 Annie 打電話比我,佢明明係放緊假的,但係佢都搵過老板娘問下星期五開會既事。之後佢問我有冇講有關 OT 既安排,哈哈~ 剛巧我咩都有講就係唔記得講呢樣,咁就成為左我失職既炒作新聞勒。真係 EQ 低 d 都激死呀。本來都激氣左一陣既,不過我冷靜左之後就唔嬲勒。唔好意思,唔係因為我大量,係因為我要諗清楚下一步應該點做。菲菲最大既缺點係記仇,老板娘當然係唔會離職啦,不過我要諗清楚如何另佢冇左工作上既 "影響力",等佢冇得響公事上再打我小報告。雖然老細未必會信,不過我而家係搵緊錢比你去揮霍呀八婆!唔該比返基本尊重我丫!而家我未有把握就忍住你先,不過當我有足夠既力量同埋把握,我會令你一厥不振。老板娘,都係去下 shopping,歎下 high tea 好勒,返工呢 d 粗重野唔駛勞煩你。

2 則留言:

安諾勿斯 提到...

邊有女人屈自己老公包二奶嫁?﹗睇老闆娘連哩招「七傷拳」都用埋,就知佢恨菲姐姐你恨之入骨,想你快d死。

不過,菲姐姐中o左哩招都冇事,就知道菲姐姐功力深厚。不過,都要小心老闆娘o既絕招-枕頭狀,所謂「日鵝夜鵝,黑白天鵝」,年終都唔知幾多高手死係哩招陰招底下。菲姐姐,敬請萬事小心。

菲菲 提到...

多謝關心!

老板娘憎我就全公司都知,佢告枕頭狀都已經告左好耐,曾經有一段時間佢係佔上風既,因為老細對我既態度超惡劣,唔理三七廿一都話我唔岩。我忍忍忍… 我太瞭解老細勒,只要生意唔好,佢就一定會黎搵我救命,所以我一於唔理老板娘果邊既野,一黎少左炒作新聞既材料,二黎係明送佢去死的,如果佢攪得掂盤生意我輸埋條命比你都得。所以,呢 d 惡劣環境只係捱左一個月就比我嬴返勒。

講到戰術,雖然我仲未係狐狸級,不過對付佢,綽綽有餘!