2007年8月14日 星期二

復出

公私兩忙再加上抱恙,想寫 blog 都忽然大腦閉塞,唔知寫咩好。

呢幾日發生太多太多事,都唔想一一詳述,不過現時大致上係覺得鬆一口氣的。新同事人選已經敲定,麻煩事又攪掂大半,新工作日程又編排好,工作間又回復整潔 (早幾日亂到比人鬧…),身體又冇咁辛苦 (仲行得走得未暈到街上),唯獨是有一件事仲纏繞住我的。上星期我口快快應承左幫銀狐打筆記,當我見到本筆記時真係既驚且喜。喜既係本筆記既內容真係正到不得了,驚既係本筆記係 A4 size、黃頁咁厚同埋 d 字好密… 睇下就已經夠嚇人了。比著平時都唔係問題,問題係呢排體力透支,個 turbo 想開都開唔到咁 "行",唯有首次認下低威,同佢講定做唔切啦。起碼比定個心理準備佢,等佢搵人補下飛都好丫。

仲有一單野係好攪笑的,今日銀狐搵我食飯,佢都係一個專業 trainer,之前我地都一齊攪過訓練,嚴格黎講係佢攪訓練而我就從旁協助。一個訓練通常係有一個 trainer 加一隊 crew,當時銀狐係 trainer,我同另外 2 個人係 crew,負責 support 成個訓練既流程。呢個訓練都係差唔多 2 年前攪 lu,到左今日,銀狐先至爆比我知,當時其中一個 crew member (女士來的) 好唔妥我,佢認為我利用銀狐上位,而銀狐為左幫我上位就利用左果位女士幫手云云。聽完之後,首先係一頭霧水,我幾時利用過銀狐呀?果次佢先至係 trainer,其他人鬼知我係乜水咩,我都係幫頭幫尾既亞四之嘛… 有咩位上呢? R 哂頭。

之後先知道,原來果位女士唔鍾意銀狐對我好 d,所以睇我唔順眼。Oh my God!又一酲冤枉乾醋,真係九唔搭八。我同銀狐係十幾年老死,好多人都知,佢對我好有幾出奇?銀狐有老婆,我有男友,果位女士有老公,唔係咁都有醋吃呀?好出人意表喎!聽完唔單止唔嬲,仲幾乎笑死了。幾十歲人都唔化,幫佢唔到。唔怪之得之後我地一齊去上 training 時果位女士既態度咁古怪啦,原來佢既前設思想都幾估佢唔到。

2 則留言:

野蠻郡主 提到...

依d真係得啖笑,咁人夾人緣。依d野冇得羨慕,係妒忌既,咪做好自己,咁人地就會對你好架啦!

菲菲 提到...

有時係有醒覺既必要的…