2007年8月28日 星期二

Workacholic

沉醉工作抑或是工作狂?

菲菲肯定係沉醉於工作既人。

撫心自問,我好好好好好好鍾意返工,好鍾意解決工作問題,好鍾意做別人做唔到既 task,好鍾意諗有關工作既野,好唔鍾意放工,甚至好唔鍾意放假 (星期日除外)。我有 3 年冇放過一日大假既紀錄,亦都試過連續 3 個月都冇放過假,即係一星期返足七日。我諗,好似我咁,返工返上癮既人,應該唔係好多,起碼,我公司得我一個。

打從第一份工開始,我就好得老細歡心。因為我一定係公司入面數一數二博到盡又唔會要求加人工既員工,你話幾傻呢。打左咁多年工,仲同好多舊老細保持良好關係,我諗都唔係好多打工仔會係咁。之不過我有一個缺點,就係當份工冇左挑戰性既時候,我就會轉工。所以基本上我係一年轉一份工的,呢下就最傷老細心。而家我唔會輕易轉工了,因為呢間公司仲不斷有新挑戰比我,而且,我都想磨練一下自己既耐性,呢樣野係我最弱既一環。要打一份工超過五年都仲好新鮮,就係我而家比自己既挑戰。

4 則留言:

Danielito 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
安諾勿斯 提到...

勁!小弟佩服菲菲姐可以連續3個月都冇放過假,怪唔之得咁多人封菲菲姐做偶像。

菲菲 提到...

乜有人封我做偶像咩?哈哈~

不過連續幾個月唔放假既事,而家年事已高,已經頂唔住勒,呢d 咁傷身既野,都係唔試好d。

逍遙小妹 提到...

我都曾經一個月放2日假,做到成個人都散哂,後來轉了部門,因為老世太看得我,所以將4個人要做的事要我一個做哂,佢估我係超人咩?