2007年8月16日 星期四

教育

雖然我唔係教師,但係都真正從事左教育事業都有幾年既時間。我教既並唔係學校既科目,而係工作實戰既必要技能。

做銷售訓練,並唔係定下目標,卒下數,嗌下口號呢 d 膚淺皮毛既野,而係由心開始,建立一個正確既工作態度。呢 d 野學校冇得學,但係絕對係工作既必要技能。基本如待人接物、溝通技巧、商談技巧、基本心理學等等一大堆既野,如果你識,工作上就順利一 d;如果唔識,就唔好怨點解升職加薪受人賞識既野冇你份。唔好將奉承、擦鞋、篤背脊、獻媚呢 d 不正當既手段同職場技巧掛鈎,2 樣野響心態上係有極大既差異。如果你認為人地上位係因為做左以上各項不正當既事,我諗閣下先至自我反省,點解你會以負面既角度看世界。事件本身冇取態,但係你既詮釋角度就由你自己取態。

講返教育,要訓練出色既銷售人員,就要從建立正面心態入手。所有事情有因必有果,而 "因" 往往係自己種的,所以就會自食其果。你做得好,自然會修成正果,你做就唔好,就唔好推卸責任,認為係人地出古惑或者客人有問題。歸根究底,所有既果就係反影左你種既因。如果現時發展唔理想,唔好認係係公司、同事、制度、客人等等有問題,先要問一問自己︰「我仲有 d 咩未做得好,所以有咁既結果呢?」懂得自省,之後識得自己找尋改善方法,先至係職場生存之道。

不過要教識員工對自己有承擔,仲有一大段路要走。

我,都係學緊點做一個好導師,磨練緊自己既另一種職場技能。

沒有留言: