2007年8月7日 星期二

好心分手

自從 Louis 請辭之後,基本上係日日返工等放工,毫無生產力,咁都唔止,仲響公司內散播負面消息,呢個問題先至係最重要。

合則來不合則去好平常,不過要走都要走得有風度,有氣概。今日老細同我傾過 Louis 呢幾日既所作所為,問過我既意見。

我既意見係︰「其實佢而家都唔係做野,響唔響度對公司既運作都冇影響。不過佢散播負面消息就絕對唔可以容忍。留多佢一日就令公司多一分危機,佢走左之後我仲要花好多心機去鞏固軍心。須知道要動搖軍心只需三言兩語,要重整隊形非三天兩日可以做到。而家尖沙咀已經岌岌可危,仲要比佢攪亂檔,後患無窮呀!不如比佢早 d 走,當係比個 favour 佢,其實就係趁佢未攪死我地之前送佢出門口。」

老細沉思左一陣就問︰「咁我地提出叫佢早走,佢會唔會叫我地賠返錢比佢 ga?」

「當然我唔會直接叫佢早 d 走啦,last day 照係佢想既日子,不過公司通融佢,唔需要佢返足 之嘛。如果佢提出公司需要賠償既話,就叫佢 keep 返本來既 last day,當我冇問過。同埋公司絕對唔會叫佢邊日走,只係當放水比佢,佢想早 d 既就唔追究。你話幾大仁大義哩!」講完都覺得自己有 d 狗。不過冇計啦,你點對我,我就會雙倍奉還,童叟無欺!

老細似乎幾鍾意我呢個提議,聽日睇下 Louis 會有咩反應先~

2 則留言:

安諾勿斯 提到...

唔係呀馬…路易不嘍係偏偏君子,做乜忽然小人。係唔係提早放人O個件事上,攪得太僵,冇彎轉,所以出此下策。

菲姐姐個建議都唔狗姐,你都係順水推舟,路易求仁得仁姐。

不過我反而有興趣知路易講d乜負面O野,可以令內功深厚O既菲姐姐咁「慶」。

菲菲 提到...

佢講咩負面野都好啦,係傷唔到我的。問題係佢向基層員工講,佢地會輕易相信糖衣毒藥嘛。佢走唔緊要,唔好攪到成班女都起身走,咁先至係最大鑊。