2007年8月1日 星期三

纖體

瘦即是美嗎?

雖然從事美容院,倒米既都要講句,纖體真係好無謂。同事們為左要著細碼衫,食一塊餅當早餐,兩條菜當午餐,食一粒糖要懺悔咁滯,仲有人生樂趣嗎?平時食飯既錢慳慳埋埋要黎買纖體產品,我驚遲早有日會有同事暈低要打 999。

脫離左少女時代,菲菲已經著唔落細碼衫了,雖然仲未嫁得出,但係都唔想因為盲目追求 "靚" 而走去纖體。更加唔會食得仲少過飢荒國家既人,亦唔會因為自己著得落童裝大碼或者 XXS 而自豪。我相信唔係全部男人都鐘意排骨的,有 d 肉地都幾可愛丫。

因為同事個個都好瘦,而且個個都要努力纖體 (得 95 磅都仲要纖,放風箏呀?三號風球都出唔到街啦),菲菲就成為美容院入面既異類。同事成日遊說我纖體,我話︰「如果你地真係成功遊說到我纖體,我可以唔撈了,因為你地已經係超哂班既頂級銷售人材,唔駛我訓練了。」菲菲唔係要大吃大喝,只係想有返餐正常既飯食下姐,有問題嗎?

1 則留言:

J 提到...

纖唔係唔得, 不過佢地咁纖法, 一來實纖唔成, 二來纖得到也未必好...

都唔明點解相關團體唔好好管制一下 XD