2007年8月3日 星期五

一山不能藏二虎

自從我回巢之後,有位 biz partner 都有同我講過︰「Louis 同你做既野差唔多,其實我覺得你公司只可以容納一個咁既職位,最後總有一個會離開。」。四個月後既今日,佢既說話應驗左,Louis 昨日向老細請辭了。

今日老細神秘地過黎我呢邊開會,就係商討 Louis 走左之後既安排。老細都會請返個人,不過呢個位就唔會同我 "平起平坐",係明正言順 under 我,咁就唔會有 2 隻老虎出現既問題勒。其實錯就錯在我當初離隊,先至會請佢返黎頂我個位。走左都算啦,老細仲比我回巢,我諗呢個係導致佢唔想做落去既主要原因。我返左黎,表面上係大家咁高咁大,不過工作上都係我主導多過佢。可能因為係咁,佢覺得冇癮所以唔做啦。

真心果句,我係開心的。因為而家既架構唔容許我 lead 住佢做野,不過事實上我係需要 lead 哂所有人做野,如果只有佢一個係例外既,對佢對我對公司三方面都唔好。而家佢又可以搵佢既另一片天地,我又可以 lead 返哂公司既野,老細又放心咁既安排,大家都好丫。

衷心希望 Louis 有更好既發展,同埋工作得開心啦。

4 則留言:

安諾勿斯 提到...

就係囉,菲姐姐回巢o既一刻,老闆已對路易投下不信任票,一場辦公室角力正式開始。睇路易係四個月都毫無建樹,已知道佢無心戀戰。小弟諗罪不在於回巢,只係路易係厭倦應酬咁「啷黎」o既老闆娘同埋係女人埋裹面工作。路易早去意以決,都唔關邊個主導邊個事。

可以說路易請辭,老闆娘係由因,回巢只是導火線姐。

菲菲 提到...

極同意 "老板娘係主因" 既講法。老板娘為左 "打擊" 我,打左我幾次小報告,完全係無聊既行為。心果句,我最想攪掂既係老板娘,Louis 係唔好彩中左流彈姐。戰爭而家先至開始…

安諾勿斯 提到...

小弟好鍾意菲姐姐「遇神殺神、遇佛殺佛」o既決心。等小弟「擔定凳仔、霸個頭位」,睇菲姐姐大戰老闆娘o既故仔先。

菲菲 提到...

哈哈哈~~ 我真係度左2日,諗緊點樣既可以攪妥Louis既"身後事",同埋令老板娘少d出現。因為常理推測,Louis走左,老細會叫老板娘多d留響店,看門口又好,咩都好,起碼唔會比班女變左甩繩馬騮。如果我要攪掂老板娘,有2條路,一係唔理尖沙咀等佢死快d,不過呢條路行唔通,因為老細頒左令我要去多d。而另一條路就係我去多d,係比老細要求既重要多,咁老板娘會因為唔想見到我而唔返工的。呢條路有暗湧,因為班女當中有一個係老板娘既線眼,要小心處理…