2007年8月15日 星期三

鞭屍

一個恐怖既標題,有部份係代表左我既心情。

自從 Louis 走左之後,佢既工作完全被我接收,佢之前聯絡開既 biz partners 全部都約見了。同呢班 biz partner 會面時,都有以下共通點︰

  1. 對我地公司既瞭解實在太少,所以需要我再詳述一次,攪到我好似一部錄音機咁。
  2. 佢地既服務範圍同方針同我地原先既要求有極大出入,需要重新 fine tune。
  3. 佢地都對 Louis 或多或少有 d 不滿,人去茶涼本是平常事,不過人人都好似鞭屍咁鞭,似乎 d 茶涼得快左 d 喎。
雖然我對 Louis 既評價都唔係好,不過一而再,再而三咁聽到呢 d 鞭屍既說話,已經覺得好悶同好厭。人都走左啦,佢都好快會付出佢應有既代價勒,都係積返少少口德好 d。波係圓既,山水有相逢呀。

2 則留言:

ah-yun 提到...

Hi,
first time here. Just saw that you are reading Mitch Albom. I read the first two, but not the newest one. I like "Tuesdays With Morrie" more, but "The Five People You will Meet in Heaven" is more touching.

:)

菲菲 提到...

多謝你既留言。

Mitch Albom 既作品一本比一本好,一本比一本感人哩~